Diqqət! Hər sayta daxil olduqda sağdakı reklama 1 dəfə vuraraq saytımızın sürətli və daim işləməsinə köməklik edə bilərsiniz.
Saytda digər userləri təhqir etmək, söyuş, reklam tipli yazılar yazmaq, digər saytların adın yazmaq olmaz. Əks halda saytdan qovulacaqsınız.
Mini Çat

Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Onlayn

Saytda hal hazırda olan istifadəçiləri və online-ni görmək üçün saytda Qeydiyyatdan keçin.

Forumda aktivlər
Я..
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 1552
milawkam
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 1409
_Yene_Tenha_
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 1003
SaFFron
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 687
menim meleyim
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 670
Miss_Vampirka
ICQ: 18
Forum şərhi: 585
Rihanna
ICQ: 999
Forum şərhi: 517
Prenses93
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 490
.:SecreT:.
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 367
Bellada
ICQ: Yoxdur
Forum şərhi: 345
Reklam
Wap.Seninem.Az
Top yazarlar/ay
 Keçən ayın qalib yazarı
V_L
Xəbər sayı: 108
Я..
Xəbər sayı: 16/1376
ღ ς Կαςτλหßαค ヅ
Xəbər sayı: 15/426
Kimsesiz_Hisler
Xəbər sayı: 5/14
Emrah Babayev
Xəbər sayı: 3/49
mp3es
Xəbər sayı: 2/69
cobra_rapper
Xəbər sayı: 2/31
_DELI_QIZ_
Xəbər sayı: 2/3
I ♥♥♥ Allah
Xəbər sayı: 1/14
AgLaMa_GoZlErIm
Xəbər sayı: 1/105
1337
Xəbər sayı: 1/2
Reklam
Sayğac


 
Bu qidaları yesəniz, gecə rahat yatarsınız - SİYAHI




Mütəxəssislər qidalanma formasının yuxuya təsir etdiyini deyirlər. Elə isə rahat yuxu üçün hansı qidaları yemək lazımdır? Rahat yuxunu təmin edən qidaların siyahısını təqdim edir.

Karbohidratlar

Yulaf və qara düyü kimi tam taxıllı qidalar qan şəkərini tarazlıqda saxlayaraq enerjinin bədənə yavaş-yavaş yayılmasını təmin edir. Yatarkən də bədəniniz və beyniniz qlükozaya ehtiyac duyur. Qlükoza səviyyəsi düşdükdə adrenalin və kartizol kimi hormonlar ifraz edilir, bu isə sizi oyandıra bilər.

Protein

Yaxşı bir gecə yuxusu üçün ət, balıq, lobya, mərci, çərəzlər kimi zülal baxımından zəngin qidalar yeyilməlidir. Çəkinizdəki hər kiloqram üçün 1 qram zülal yeməlisiniz. Məsələn, 50 kilo çəkisi olan bir qadın 50 qram zülal yeməlidir. Lakin həzmi çətin olan yüksək zülallı qidaları yatana yaxın yemək məsləhət deyil.

Balqabaq tumu

Maqnezium baxımından zəngin olan balqabaq tumu bədəninizdəki əzələ liflərini rahatlaşdıraraq, gözəl bir yuxuya imkan verir. Həkimlər gündə 2 qaşıq balqabaq tumu yeməyi məsləhət görür.

Hindistan qozu suyu

Axşam içəcəyiniz bir stəkan hindistan qozu suyu rahat yuxuya səbəb ola bilər. Kalium, kalsium, maqnezium, fosfor və natrium tərkibi ilə əzələlərinizi rahatlaşdırar, yuxunuzun pozulmasına mane olar.

Gilas

Gilasda az miqdarda olan melatonin hormonu yuxunu tənzimləməyə kömək olur, yuxu müddətini artırır.

Sink

Bir çox digər dəniz məhsulları, tam taxıllı qidalar, çərəzlərdə olan sink də yuxuya köməkçidir. Eyni zamanda sink tritofanin, serotonin və melatonin üçün lazımlıdır.

Hinduşka

Hinduşkada yüksək miqdarda olan tritofan yuxunu asanlaşdırır. Bununla yanaşı, sink və B6 vitamini qaynağıdır. Lakin axşamlar yedikdə narahatlıq yarada bilər, ona görə də gündüz yeməniz daha yaxşıdır.

Maqnezium

Qara buğda, balqabaq tumu, dəniz məhsulları, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər və quru meyvələr maqnezium qaynağıdır. Maqnezium əzələləri rahatlaşdıran təbii bir sakitləşdirici rolunu oynayır. Maqnezium çatışmazlığı yuxusuzluq problemi yaradır.

Bitki çayları

Çobanyastığı başda olmaqla bir çox bitki çaylarını gecə yatmazdan əvvəl içdikdə rahat yuxuya getməyinizə şərait yaradacaq. Bitki çayları əsəbləri və əzələləri rahatlaşdıraraq, yuxunu asanlaşdırır.

Redakə etdi:


Siz sayta qonaq kimi daxil olduğunuz üçün xəbərin ardını görə bilməzsiniz. Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin və saytın bütün bölmələrini görmə imkanını qazanın.
Şərhlər : 3    Baxış: 10179
Tarix: 1-04-2016, 14:56

1 Bəyənməyib

Saytdakı şərh sayı: 4065
Saytdakı xəbər sayı: 1376

#3 Я

2 aprel 2016 01:39 | Qeydiyyat Tarixi: 29.04.2015
Birini bilirdim oda Hinduşka)) cunki ən az kalorisi olan ət məhsullarindan biridi bəlkədə yeganəsidi






Mikro Blok: Время ответит на все вопросы
Saytdakı şərh sayı: 0
Saytdakı xəbər sayı: 0

#2 .:SecreT:.

1 aprel 2016 19:09 | Qeydiyyat Tarixi: --
Melumat ucun tesekkur edecem


Mikro Blok:
Saytdakı şərh sayı: 973
Saytdakı xəbər sayı: 90

#1 _::AşK MeVSiMi::_

1 aprel 2016 18:10 | Qeydiyyat Tarixi: 5.09.2015
Meslehetcun cox sagolun,ama men geceleri misil-misil yatiram.






Mikro Blok: Qαdıɴ Öтəʀi Həvəs Deyiʟ, - Lαyiq Oʟαɴα Nəfəsdi.Beybi
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.
Yeni İl
Yeni ilə qədər qalıb!

İstifadəçi paneli
Sorğu
Sayta hansı brauzerlə daxil olursunuz?
Internet Explorer
Mozilla Firefox
Google Chrome
Opera
Safari

Balanslar
Я..
Xalları: 251744
Şərhləri:: 4065
Fatmanur
Xalları: 51844
Şərhləri:: 462
V_L
Xalları: 51403
Şərhləri:: 251
ღɴαrιɴ_yαɢιѕнღ
Xalları: 46978
Şərhləri:: 104
кαмкα
Xalları: 42496
Şərhləri:: 1496
SaFFron
Xalları: 41533
Şərhləri:: 1038
ღ ς Կαςτλหßαค ヅ
Xalları: 39715
Şərhləri:: 2183
Miss_Vampirka
Xalları: 34779
Şərhləri:: 1044
KindeR..
Xalları: 34018
Şərhləri:: 530
...::AliCe::...
Xalları: 33748
Şərhləri:: 1355
Top şərhçilər/ay
 Keçən ayın qalib şərhçisi:
Ona mexsuz
Şərh sayı: 308
Kimsesiz_Hisler
Şərh sayı: 48
_DELI_QIZ_
Şərh sayı: 25
Я..
Şərh sayı: 22
ღ ς Կαςτλหßαค ヅ
Şərh sayı: 19
1337
Şərh sayı: 12
Rihanna
Şərh sayı: 8
Moonlight
Şərh sayı: 6
:Peri:
Şərh sayı: 5
milawkam
Şərh sayı: 5
Gunewi_Olmaz_Adam
Şərh sayı: 4
Son şərhlər

Created by: XH ( QUB3RN4T0R )
Dizayn eXclusiv Seninem.az saytı üçün Hafiz Hacıyev Tərəfindən hazırlanmışdır.
Yayımı qadağandır! Bütün hüquqlar qorunur.
Saytdakı xəbər və şərhlərə görə sayt idarə heyyəti məsuliyyət daşımır.
Bizim Artıq 2435 İstifadəçimiz Var!